Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 i 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (dalej „Ustawa”), a także nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Informacje i materiały umieszczone na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Indywidualne uzgodnienie właściwości i specyfikacji pojazdu następuje w umowie jego sprzedaży. Ceny, parametry techniczne, wyposażenie i specyfikacja pojazdu opisane na niniejszej stronie mają charakter jedynie orientacyjny i są aktualne na dzień umieszczenia odpowiednich danych na tej stronie. Dane te mogą być niepełne lub skrócone, w szczególności mogą nie obejmować wszystkich opcji, parametrów technicznych, wyposażenia i specyfikacji pojazdów. W celu zapoznania się z aktualną ofertą pojazdów używanych i zamówienia pojazdu, należy skontaktować się z wybranym Autoryzowanym Dealerem Forda.
Fabryczne dane testowe Forda. Podane wartości emisji CO2 i zużycia paliwa zmierzone zostały zgodnie z wymaganiami technicznymi i wytycznymi Rozporządzenia europejskiego WE 715/2007 z późniejszymi zmianami WE 692/2008. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 dotyczą wariantu pojazdu a nie konkretnego egzemplarza. Zastosowane pomiary mają na celu umożliwienie porównania powyższych parametrów w pojazdach różnego typu i różnych producentów. Wszystkie wartości pochodzą z testów, którymi poddawane były pojazdy z podstawowym wyposażeniem, ze standardowymi obręczami kół i standardowym ogumieniem. Niestandardowe obręcze i opony mogą mieć wpływ na poziom toksyczności spalin. Średnie zużycie paliwa (cykl mieszany): wartość średnia z testu, ważona proporcjonalnie do drogi przebytej w każdej z części testu.
Funkcje i opcje są informacyjne, ale mogą być różne w danym pojeździe. Przed zakupem należy zapytać dealera. Informacja o zużyciu paliwa jest uzyskana na podstawie oficjalnych warunków testowania UE, służąc do dokonywania porównań i może nie odzwierciedlać faktycznego zużycia podczas jazdy w warunkach drogowych.